May 06, 2006

...

Labels:

8 نظر:

Anonymous Anonymous مي نويسد:

سلام
طرحی برای رامین جهانبگلو زده ام
...

همیشه خوب باشید

8:29 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

پیام این متنی رو که برای رامین نوشتی فکر نمیکنی یه کم احساساتی باشه؟ راستی جز متنهای "مبتذل" طبقه بندی نمیشه؟

9:08 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

سلام
اقای یزدانجو این مرثیه ای است که ادامه دارد. راستی ترجمه های جدیدتان را خواندم.

2:39 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

هر نوشته ی برآمده از احساساتی مبتذل نیست . اگر اینطور باشد باید نیم بیشتر ادبیات جهان را دور ریخت . تفاوتی هست میان سانتی منتال و رومانتیک . این تفاوت به اندازه ی تفاوت پورنوگرافی و اروتیسم بنیادی است . متنی که پیام یزدانجو برای رامین جهانبگلو نوشته به سلیقه ی من
متن ساده و بی ادایی است
من که به عنوان یک خواننده غمش را باور کردم .

3:58 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

من واقعا نگران ایرانی هایی هستم که در حال بدنیا آمدن اند . نسل شما که راست نگفت . ما راست میگیم و فدا میشیم .
یک محصل دبیرستانی

9:40 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

برای جهانبگلو سلام. آقای یزدانجو سلام.

9:42 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

J'ai bien aimé cette photo...

9:55 PM  
Anonymous Anonymous مي نويسد:

J'ai bien aimé cette photo...

9:55 PM  

Post a Comment

<<< صفحه ی اصلی

:: نقل نوشته ها مجاز و انتشار آن ها منوط به اجازه ی نويسنده است ::